Firemní propagace – když začínaly v naší zemi internetové obchody s potravinami rozvážet své výrobky zákazníkům, měly k dispozici pouze běžná osobní vozidla nebo dodávky bez jakéhokoli označení. Firemní kurýr vám dovezl zboží až ke vchodovým dveřím a vynesl jej i do patra bez výtahu, ale stále tomu něco scházelo – propagace a nevtíravá reklama. Velmi brzy se však v obcích a městech objevila vozidla s potiskem a stejně tak změnil svou image kurýr – měl na sobě reklamní tričko a zboží zákazník obdržel v papírových recyklovatelných taškách. Díky tomu jej nikdo na ulici nemohl přehlédnout a rázem se zvýšil počet zájemců o tuto službu několikanásobně. Firemní propagace tímto stylem je jednou z cest, jak dát o sobě vědět a na základě dobrých referencí pak prosperovat.
Současné možnosti potisku textilií a dalších materiálů, jako jsou kovy nebo plasty, umožňují vytvořit vizuální efekt přesně podle vašich představ, a to buď pomocí základních barev s využitím sítotisku, anebo vsadit na fotografickou kvalitu digitálního potisku.
Propagace životního stylu – propagovat ovšem nemusíte nutně pouze vaše výrobky, služby, firemní uskupení a pracovní prostředí, trička, mikiny, bundy a čepice se přímo vybízí k tvorbě nápisů, nákresů, maleb a fotografií, s nimiž dáte najevo svůj vlastní životní styl, vaše tužby a přání, vaše zájmy a koníčky, způsob trávení volného času a jistou náklonnost k nějakým činnostem. Tímto způsobem řada z nás jednak dává světu na odiv, jak si představujeme žít svůj vlastní život a pak je to jistá možnost někoho inspirovat k dosažení podobných cílů. Mějte stále na paměti, že první, čeho se lidé všimnou na vašem oblečení, je zpravidla nějaký potisk.
Recese – ta také patří k potiskům textilu, bez humoru by byl život nesmírně nudný, ale ruku na srdce, toho inteligentního, konstruktivního a nevtíravého humoru je kolem nás dnes jako šafránu. Vybírejte proto vtipné motivy s citem a raději se odvracejte od těch, kterých je všude kolem nás plno – pivo, sex, auta a fotbal a různé formy destruktivní činnosti.