Kdybyste v roce 1997 splouvali řeku Ohři a cestou se zastavili při své plavbě pod středověkým hradem Loket, možná byste si povšimli sice méně nápadného, ale vyhlášeného výdejního okénka, kde se každý (zřejmě pracovní) den vydávaly obědy. Šlo o místní vývařovnu, kde byly zaměstnány kuchařky, které svou práci odváděly svědomitě, poctivě a hlavně srdcem – s láskou – a bylo to znát. I pro vodáky to mělo obrovský význam a ti dokázali docenit kvalitu jídel, kterým se sotva vyrovnala běžná domácí kuchyně.

hotová jídla

Tímto bychom vás chtěli inspirovat k něčemu podobnému, pokud pracujete v oboru a máte zájem tyto služby nabízet za rozumnou cenu. S jídlem je to totiž poměrně jednoduché, co se týče reklamy – kdokoli si pochutná, obvykle si svou zkušenost nenechá pro sebe a naláká tím další klientelu. Můžete však svou snahu podpořit i jinak – a to velmi efektivně – na Internetu.

V roce 1997 jen málokdo o vývařovně obědů v Lokti věděl, kromě místních obyvatel to byli zejména náhodní návštěvníci města, a i ti mohli snadno tyto prostory přehlédnout. V té době byl také Internet v plenkách a neexistovaly takové možnosti, jaké máme dnes. Máte-li tedy zájem, dnes lze využít metod SEO v Praze anebo PPC reklamy v Brně, které k vám mohou přitáhnout pozornost těch, co se teprve chystají navštívit vaše město. Jistou možností je také rozvážka jídel pro místní zájemce a ti si mohou pokrmy objednávat např. z webových formulářů.

problematika SEO

Specialisté na tvorbu webových stránek vám mohou poradit propagovat i jiné, alternativní možnosti, např. nabízet výrobky zdravé výživy z celozrnných obilovin či luštěnin, bezmasé pokrmy pro vegany a vegetariány, polotovary pro domácí zpracování a nabízet mimo jiné i recepty, případně vytvářet další pracovní příležitosti. A máte-li dobré nápady a jste-li pracovití, může vaše činnost výrazně pozvednout kvalitu veřejného stravování.